Jak korzystać z aplikacji?

Dodawanie i edycja pracowników
  1. Przejdź do zakładki Pracownicy
  2. Na górze strony, wypełnij formularz danymi o pracowniku i kliknij przycisk "Dodaj pracownika"
  3. Po dodaniu, pracownik powinien być widoczny na liście poniżej formularza

Opcjonalnie, możesz edytować dane pracownika po kliknięciu przycisku "Edytuj" obok jego imienia. Możesz zmienić dane pracownika w formularzu i ponownie zatwierdzić zmiany.

Dodawanie i edycja urządzeń
  1. Przejdź do zakładki Urządzenia
  2. Na górze strony, wypełnij formularz z danymi urządzenia i kliknij przycisk "Dodaj urządzenie"
  3. Po dodaniu, urządzenie powinien być widoczne na liście poniżej formularza

Opcjonalnie, możesz edytować dane urządzenia po kliknięciu przycisku "Edytuj" obok jego imienia. Możesz zmienić dane urządzenia w formularzu i ponownie zatwierdzić zmiany.

Urządzenia możesz wyszukiwać przy użyciu pola wyszukiwania nad listą po następujących polach:
  • Nazwa
  • Numer seryjny
  • Właściciel
  • Dodatkowe informacje
  • Telefon kontaktowy
  • Email kontaktowy
  • Adres
Dodawanie i edycja wizyt
  1. Przejdź do zakładki Urządzenia
  2. Wyszukaj urządzenie, dla którego chcesz zaplanować wizytę
  3. W kolumnie "Akcje" wybranego urządzenia, kliknij przycisk "Opcje", a następnie "Nowa wizyta"
  4. Zostaniesz przekierowany do nowej strony z formularzem dodawania wizyty
Wizyty możesz przeszukiwać przy użyciu pola wyszukiwania nad listą po następujących polach:
  • Nazwa urządzenia
  • Numer seryjny
  • Właściciel
  • Dodatkowe informacje
  • Telefon kontaktowy
  • Email kontaktowy
  • Adres
Możesz też filtrować przy pomocy pola wyboru pracownika oraz określić zakres dat.
Usuwanie pracownika

Czy na pewno chcesz usunąć urządzenie?

🔧 Urządzenia

➕ Nowe urządzenie
📱 Brak dodanych urządzeń

Dodaj pierwsze urządzenie używając formularza powyżej